[vpsFree.cz: community-list] Aktualizujte si VPS

Stanislav Petr glux at glux.org
Thu Nov 28 15:45:31 CET 2013

Tohle je dost zavisly odpouzite distribuce. Pokud pouziju napriklad
CentOS/Scientific Linux/RHEL a necham automaticky aktualizace jen ze
zakladnich repozitaru, muzu bejt celkem v klidu a verit ze se nic
nerobije. Na hruhou stranu u distribuci jako Gentoo, Arch a podobnejch
jsou automaticky aktualizace naprosta silenost.

- --
Stanislav Petr