[vpsFree.cz: community-list] Aktualizujte si VPS

Stanislav Petr glux at glux.org
Thu Nov 28 14:19:23 CET 2013

Ma to jedinou vyhodu - kdyz ti ukradnou ten HW klic, tak poznas ze ti
ho ukradli (proste ho fyzicky nemas), takze vis na cem jsi. Kdyz ti
nekdo ukradne normlani provatni SSH klic, tak si ho zkopiruje a u tebe
ho mazat nebude, takze nepoznas ze jsi o nej prisel. Jinak to zadny
vyhody nema....

- --
Stanislav Petr