[vpsFree.cz: community-list] Aktualizujte si VPS

Robin Obůrka r.oburka at gmail.com
Wed Nov 27 22:10:11 CET 2013

Moje zkušenost je taková, že pokud jde nějaký brute-force, tak to jde spíš z
jednoho, či málo míst, takže velkou spoustu těchto pokusů opravdu zachytí.

A podpora IPv6 tuším už je (používám, ale tohle si nevybavím v rychlosti) - ale
je to skoro jedno. Minimum útoků jde dnes po IPv6. Jak se nikomu přecházet na
IPv6 nechce, tak naštěstí ani těm útočníkům.

Robin Obůrka