[vpsFree.cz: community-list] Sledování přístupu

Robin Obůrka r.oburka at gmail.com
Wed May 29 17:02:12 CEST 2013

Ahoj,
me se velmi osvedcil LogWatch.

Jde nastavit tak, aby posilal hlaseni mailem. Za urcite obdobi. Do chodu
se uvadi trochu nepohodlne (prekopirovanim scriptu z /usr/neco do
/etc/logwatch), ale neni to nic sloziteho.

Vyhodou je, ze neposila veskere zaznamy, ale spojuje je do hlaseni.
Takze pokud nekdo vytrvale atakuje root uzivatele pres ssh, tak napise v
sekci ssh: root (IP): 28 Time(s)

Muzu odkazat na pekny clanek:
http://www.linuxexpres.cz/praxe/sprava-linuxoveho-serveru-sledovani-logu-pomoci-logwatch

Hezky den