[vpsFree.cz: community-list] Problem s Debian Wheezy a MySQL

Petr Tesařík vps at tesarici.cz
Wed May 29 15:11:09 CEST 2013

On Tue, 28 May 2013 23:47:36 +0200
Robin Obůrka <r.oburka at gmail.com> wrote:

> Ahoj, presne to same jsem resil o vikendu.
>
> Do [mysqld] sekce v my.cfg je potreba pridat radek:
>
> innodb_use_native_aio = 0
>
> Nevim presne o co se jedna, ale pomohlo.

OpenVZ zřejmě neimplementuje dobře Linuxové syscally pro AIO
(asynchronní vstup/výstup), viz io_setup(2), io_submit(2), atd.

Výše uvedená volba místo těchto syscallů použije POSIX aio (z libaio),
které uvedené funkce implementuje pomocí vláken.

Ne, že by to vysvětlení bylo nějak důležité pro rozchození MySQL, ale
když už píšeš, že "nevíš přesně o co se jedná"... ;-)

Petr T.