[vpsFree.cz: community-list] Kratke vypadky konektivity v Brne

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu May 23 16:44:31 CEST 2013

Ahojte,

tak jsem je prave oba dva vymenil za ty CCR routery.

Kdyby byly nahodou jeste porad byly problemy, volejte mi prosim rovnou
na telefon, at se na to kouknu ASAP (mam v podpisu).

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com