[vpsFree.cz: community-list] Nastavení iptables na Scientific Linuxu

Václav Kratochvíl vencour at gmail.com
Fri Jul 12 20:09:49 CEST 2013

Ahoj,

musel jsem povolit (zapnout) iptables ve webovém rozhraní, když jsem
rozcházel vpsku.
Asi se dam do toho psaní textu o iptables na KB ... přijde mi důležité
pustit dovnitř jen pakety s flagem SA pro jednotlivá spojení (třeba ssh)
... můžu? Tak do 2 měsíců by to mělo být na 100%, nemůžu slíbit, že to
bude do týdne.

Vencour