[vpsFree.cz: community-list] Aktualni stav zalohovani - ZFS, FreeBSD

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Jan 23 14:10:17 CET 2013

Zdravim vsechny,

Aither prave zpristupnil zalozku "Backups" ve vpsAdminu. Ted uz by vam
teda melo jit obnovit VPS z dane zalohy bez nasi asistence, stejne
jako stahnuti konkretni zalohy celeho VPS.

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com