[vpsFree.cz: community-list] knowledge base - ziskej vps na mesic zdarma

Michal Dobsovic dobsovic at itlearning.sk
Tue Jan 22 10:17:35 CET 2013

Dik za info :)

Skusil som, ale mail s heslom mi zatial nedosiel... adresu som vyplnil
spravne.. tak este chvilu pockam, ci nedojde a ked nie, tak neviem :)

Prajem vám príjemný zvyšok dňa a zostávam s pozdravom,

Michal Dobšovič

riaditeľ spoločnosti

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.   Kominárska 2, 4   831 04 Bratislava

tel.: +421(0)2  5023 4403

e-mail:   <mailto:dobsovic at itlearning.sk> dobsovic at itlearning.sk

 <http://www.itlearning.sk/> www.itlearning.sk   <http://www.skolenie.eu/>
www.skolenie.eu

P Pred vytlačením tohto e-mailu zvážte dopad na životné prostredie.