[vpsFree.cz: community-list] =?utf-8?Q?Probl=C3=A9my_?=s Apachem během posledního měsíce

Tomáš Valoušek valy23 at gmail.com
Tue Jan 22 10:10:03 CET 2013

Pokud obsazení paměti v čase stoupá, budeš tam mít nějaký memoryleak. Jako
workaround sniž MaxRequestsPerChild třeba na 50.
Pro testování webového serveru slouží program 'ab'. Na jedné konzoly pusť
ab na druhé třeba top a sleduj co se děje.

Pohraj si s těmito volbami:
<IfModule mpm_worker_module>
    StartServers        2
    MinSpareThreads     25