[vpsFree.cz: community-list] knowledge base - ziskej vps na mesic zdarma

Ondrej Kupka ondra.cap at gmail.com
Mon Jan 21 23:36:55 CET 2013

Ahoj,

> [...]
> - redmine již máme, http://redmine.vpsfree.cz. Pro přihlášení použijte stejné údaje jako do vpsAdminu. Tuto informaci také doplním do knowledge base.
>
> Chci se zeptat jestli někdo má návod na IPtables díky za odpověď
> - původně jsem ho chtěl psát já, ale pokud se ti chce, tak ti to klidně přenechám (dej prosím vědět, jestli se toho chceš ujmout nebo ne)
>
> Ad to co psal Ondřej Kupka
> - dle tvého názoru to skoro vypadá, jako by na internetu měl být na jedno téma vždy jen jeden článek. Viz. email od Michala Dobsovice, ten to celkem vystihuje.

To si nemyslim, jen jsem varoval pred tim, aby se tam nehrnuly tuny zbytecnych informaci, mezi kterymi se potom ty uzitecne ztrati. Uz ted tam vidim clanek o Apache + PHP. Takze prvni krok byl ocividne popsat neco, co 1) uz bylo popsano 1000x a 2) je z urciteho pohledu zastarale. Chapu, ze umysl je dobry, ale tohle mi prijde uplne k nicemu… Hodi se popsat nejake zakernosti, ne tohle...

Ale jako prestanu rozhazovat rukama, protoze jsem tam sam stejne jeste nic nenapsal...

Ondra Kupka