[vpsFree.cz: community-list] knowledge base - ziskej vps na mesic zdarma

Tadeáš Palusga tadeas at palusga.cz
Mon Jan 21 12:28:12 CET 2013

ad prozatimni neucast: ano, zkouskove potvrzuji :) Kdo je trochu v obraze a
zna mistra Prof. Vaclava Koubka - pochopi..

\quote{Hodilo by se mi i mít něco jako nástěnku, třeba seznam otázek, které
by se v KB rozpracovaly.}

Jo, s tim rozhodne souhlasim - nejak mi totiz jinak unika, jak se dozvim,
jestli nekdo na necem treba uz nedela.

donarus