[vpsFree.cz: community-list] knowledge base - ziskej vps na mesic zdarma

Václav Kratochvíl vencour at gmail.com
Sun Jan 20 18:40:08 CET 2013

Abych to trochu rozštíp ...

znam hlavně twiki, za její pomoci si rád archivuju know how
Do KB si zatim netroufam přispívat.

Sám se snažim mít na twiki info pro začátečníky, co dělat když,
kontakty, jak poznat "dobrý" stav a kde najdu logy, jestli jsou.

OpenVZ jsem poznal až tady na VPS. Xen i KVM jsou mi zatim bližší.

Hodilo by se mi i mít něco jako nástěnku, třeba seznam otázek, které by
se v KB rozpracovaly. I proto se mi nechce začínat parcelovat KB, že
čekám, že jsou tu povolanější.

Mimo to zkoušel jsem se přihlásit na MUC a psi, pidgin ani miranda se s
danými údaji nezalogovaly ... je chyba u mne? Neni tem skupinovej chat
realizovanej přes server?

Další: padnul nám server. Nemam info proč. Psal jsem dotaz na
podpora at vpsfree.cz, jestli něco neví a dostal odpověď s textem "No
permission to create tickets in the queue 'podpora'". Co je dobře?

Další: když jsem si zřizoval VPS, dostal jsem info, kde co najdu. I
tohle by tam podle mne, v KB mělo být.

S pozdravem
Vencour