[vpsFree.cz: community-list] Ovládací panel pro Hosting server

Václav Blahout vaclav at blahout.com
Mon Jan 14 19:12:01 CET 2013

Já jsem tedy jen pro shrnutí narazil na:

·         ispCP (aktuálně používám v poslední verzi

·         ispConfig 3 (někdo z vás používá)

·         froxlor (nemám zkušenost, ale z dema se mi rozhraní vůbec nelíbí a přijde mi to ještě za ispCP z hlediska možností apod.)

·         i-mscp (odnoš části  bývalého týmu ispCP, tedy základy jako ispCP, ale je to trochu dál)

Václav Blahout

freelance webdesigner

[e] vaclav at blahout.com

[t] +420 602 618 220