[vpsFree.cz: community-list] Ovládací panel pro Hosting server

Lubor Kemza lubor at kemza.com
Sun Jan 13 19:34:45 CET 2013

Ahoj,

ISPConfig používám téměř dva roky a jsem s ním spokojený (nicméně mám spíš
jednotky než desítky klientů). Srovnání s jinými udělátky z pozice admina
serveru nemám. Veze 3 funguje dobře na SL 6, s Ubuntu jsem měl problémy.
Pokud máš zájem o další info, napiš mi přímo na email, ať tu nespamujeme.

Lubor

Lubor Kemza