[vpsFree.cz: community-list] návod na převod Drupalu ze sdíleného hostingu na vpsfree

Jiri Volf jiri.volf at gmail.com
Tue Feb 26 21:17:28 CET 2013

Ahoj,

přidal jsem do KB návod na převod Drupalu ze sdíleného hostingu na vpsFree,
asi to není nic objevného pro ty, kteří již vps provozují, ale třeba by to
mohlo povzbudit nějakého drupalistu, který by chtěl zkusit vps, aby se k
nám přidal...

Je to záznam postupu, kterým jsem sám přešel, takže si nedělám nároky na to
že je to nejlepší postup a uvítám jakékoliv komenty na zlepšení :)

Zdraví,
Jirka G. Volf