[vpsFree.cz: community-list] Zajem o MX backup

Ján Šmatlík j.smatlik at gmail.com
Tue Feb 19 17:49:01 CET 2013

Jo, toho som si vedomý. Sekundárny MX som moc dobre nakonfigurovaný
nemal (odkladal som na neurčito). Stávalo sa mi, že spam bol odmietnutý
primárnym MX (greylisting), ale sekundárny ho prijal (a ten ho potom
doručil na primárny). :)

Aj preto by som možno niečo poriadnejšie poriešil rád - vrámci vpsfree.