[vpsFree.cz: community-list] Zajem o MX backup

Ján Šmatlík j.smatlik at gmail.com
Tue Feb 19 17:39:38 CET 2013

Tiež som už o tom uvažoval a osobne by som bol za. Prípadne aj na
"výmenu" medzi VPSkami. Ja mám VPS v Brne, takže môžeme dohodnúť nejakú
synchronizáciu prípadne...
Ja som na tento účel mal ešte donedávna free VPS u pipni, ale nedávno
len tak bez upozornenia boli všetky free vps zrušené, takže som o backup
MX + DNS prišiel.

Ján Šmatlík

Jabber: johnny at jabber.me