[vpsFree.cz: community-list] vps

Tomáš Filčák filcak.t at gmail.com
Wed Feb 27 09:26:58 CET 2013

Ahojte,
som v adminovani vps novy a tak mozno bude pre niektorych z vas tento problem banalny avsak budem vdacny ak mi poradite.
V poslednej dobe sa mi stava, ze ked sa prihlasujem na vps cez ssh padne mi connection nasledovnymi hlaskami:
- ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host
- Connection to igor closed by remote host.
Po niekolkych pokusoch ma prihlasi avsak opat naskoci hlaska:
- bash: fork: Cannot allocate memory

Po zadani prikazu free -m vidim, ze pamate mam volnej dost. Na vpske bezi len nginx a jedna wordpress stranka.

Dakujem
S pozdravom Tomas