[vpsFree.cz: community-list] Fail2ban - poslat cast logu

Silvestr Hašek hasek at reklalink.cz
Sun Dec 15 01:35:29 CET 2013

Ahoj,

v jail.local jsou předpřipravené akce tato by měla splňovat tvé požadavky

# ban & send an e-mail with whois report and relevant log lines
# to the destemail.
action_mwl = %(banaction)s[name=%(__name__)s, port="%(port)s",
protocol="%(protocol)s]
                %(mta)s-whois-lines[name=%(__name__)s,
dest="%(destemail)s", logpath=%(logpath)s]

pak už ji jen potřebuješ aktivovat

# Choose default action.  To change, just override value of 'action'
with the
# interpolation to the chosen action shortcut (e.g.  action_mw,
action_mwl, etc$
# globally (section [DEFAULT]) or per specific section
action = %(action_mwl)s

k OT: podle mne si nepomůžeš, snad jen kdyby šlo o českou IP jestli to
je z Ruska nebo Číny tak to bude zabitý.

Zdar S.