[vpsFree.cz: community-list] reverzny zaznam pre IPv6 adresu a google mail / gmail

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Wed Dec 4 23:15:33 CET 2013

Dne 4.12.2013 22:53, komodo napsal(a):

> Ahoj,
>
> no z vlastni zkusenosti musim dodat, ze na MX vubec nezalezi, hlavne jde o to
> aby to co hlasi smtp jako svou adresu, treba mail.vpsfree.cz pri prekladu na
> IP zas souhlasilo s reverznim zaznamem pro danou IP.
>
> Snad jsem to moc nezamotal
>
> Mame hosting a na jedne IP je cca 200 domen, a s reversem nikdy problem nebyl.
>
> Martin

Samozřejmě, to jsou dva různé problémy a taky jsem je popsal ve dvou
různých větách :-). Ale platí to, že zásadní je, jakou adresou se mail
server představuje. Pro tu by měl existovat dopředný i zpětný DNS záznam.

Takto správně zařízený mail server pak může být jako MX uvedený u
libovolného počtu domén. Tak. Teď je to snad úplně jasné. ;-)

--
Petr Krčmář

--
Petr Krčmář