[vpsFree.cz: community-list] Nesrovnalost (chyba) ve vypoctu used hdd u vps

Silvestr Hašek hasek at reklalink.cz
Wed Aug 28 14:29:11 CEST 2013

Zdravim,

po pondelnim vypadku mi vpska ukazuje asi o 21% vice obsazeneho mista
nez pred vypadkem (viz priloha, snad dojde :-)).

Zmeril jsem si velikost pomoci df ktera ukazuje 35G a pak jsem si prosel
velikost pomoci du ktere vyplivne vylsedek 22G, coz by měla byt cca
velikost pred vypadkem.

Jal jsem se hledat odpovedi na internetu. Pres ruzna vysvetleni o "meta"
souborech systemu a podobnych vecech,.. Jsem se dostal k vysvetleni o
prekryti souboru/slozek pomoci mount. Coz mne zaujalo protoze 13G je
zhruba velikost jednoho mountu z NAS a taky ten rozdil mezi df a dh.

Zkusil jsem tedy mount odstranit v nadeji ze se mi ukaze prekryta slozka
bohuzel se tak nestalo. Nasel jsem jeste radu pripojit partition pomoci
parametru bind treba na /mnt. Coz by mi melo pripojit ten partition a
mel bych byt schopny smazat prekryte soubory. To taky nepomohlo.

Jako posledni reseni mne napadlo udelat zalohu uzivatelskych dat
restorovat(restorovat) backup pred vypadkem a uzivatelska data opet
nahrat ale je to docela dost prace :-(

Uz nejak nevim co s tim. Nevedel by nekdo jak si s touto situaci
poradit? 20% uz je docela dost mista,..

Predem dekuji za kazdou odpoved. SH