[vpsFree.cz: community-list] Povoleni globalnich promenych pro domenu

Robin Obůrka r.oburka at gmail.com
Thu Aug 22 16:46:27 CEST 2013

Já bych se spíš pokusil poukázat na to, že register_globals je
skutečně prasárna a ten režim DEPRECATED znamená pro vývojaře vztyčený
prst "odnaučte se to, za chvíli bude pozdě".

Sám se zasazuji za to, že je nejlepší se pokusit vyhovět ve všem, kde
to je možné, ale zavrhnout tuhle prosbu mi připadá lepší pro obě
strany.

Ale chápu, že takovéhle radikální řešení nemusí vyhovovat každému.