[vpsFree.cz: community-list] Failover riesenie pre web aplikacie

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Aug 16 17:50:07 CEST 2013

Jak Chrome, tak IE (zkousel jsem 8.0) si natahnou celou odpoved od DNS
- - kdyz se ptas "dej mi A domena.cz", tak dostanes vsechny. Browser se
tam zkusi pripojit, kdyz to nevyjde (nevim, jak dlouhy je timeout, ale
bude to neco malyho), zkusi dalsi IP ze seznamu.

Tzn. mel jsem dve Acka na stejnej domain name, shodil jsem prvni IP,
slo, nahodil, shodil druhou, slo. Akorat obcas trvalo, nez zacala
stranka nacitat, nicmene ten browser si po nejakou dobu pamatuje, ze
nejaka IP byla unreachable, tak zkousi hned tu posledni znamou funkcni
(= dalsi klikani po takovy strance uz je rychly).

- - snajpa