[vpsFree.cz: community-list] open source virtual hosting system

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Mon Aug 5 16:50:54 CEST 2013

Ahoj,

používám 2 roky (?). Dlouho jsem hledal a myslím, že jsem nalezl to nej
(pro své potřeby).

Několik desítek VPS, fyzických serverů - skutečně nevím, kolikrát jsem
to instaloval... Vše na Debian Squeeze. Wheezy má php 5.4, což zatím
není příliš zajímavé. Centos distribuce není pro tento systém moc
stavěná (musí se dělat mnoho zbytečných věcí, aby to pořádně chodilo)

Všude mám Apache, s nginxem jsem si moc nepotykal - resp. ho raději
dávám jako předřazenou proxy - pokud vůbec.

Mám pod tím rozjeté i tomcat weby, minecraft servery apod.

Multiserverou instalaci jsem nedělal - zatím nebyla potřeba. Jediné, co
mám, je instalace proti dedikovanému SQL serveru.

Instalace předávám koncovému uživateli a moc často o něm neslyším -
rychlá křivka učení a vysoká spolehlivost jak Linuxu, tak ovládacího panelu.