[vpsFree.cz: community-list] open source virtual hosting system

Ladislav Blažek lada at blazcata.cz
Mon Aug 5 15:42:27 CEST 2013

+1 Pavel. Ty off-topic komentáře mě serou víc než jestli někdo píše tak či
onak.

Zpět k tématu. Já tehdy zvolil Froxlor protože jsem potřeboval spouštět PHP
skripty různých "zákazníku" pod různými uid a gid a zároveň kvuli tomu
nechtěl zakládat systémové účty. S Froxlorem můžu mít všechny uživatele
virtuální. Jak jsou na tom ta ostatní udělátka?