[vpsFree.cz: community-list] open source virtual hosting system

Václav Blahout vaclav at blahout.com
Mon Aug 5 10:19:14 CEST 2013

To GUI je dost šílené ;)))

Václav Blahout
------------------------------
freelance webdesigner
------------------------------
[e] vaclav at blahout.com
[t] +420 602 618 220
[tw] @blahout
[w] www.blahout.com

From: community-list-bounces at lists.vpsfree.cz [mailto:community-list-bounces at lists.vpsfree.cz] On Behalf Of Peter Bubeliny
Sent: Sunday, August 04, 2013 9:20 PM
To: community-list at lists.vpsfree.cz
Subject: Re: [vpsFree.cz: community-list] open source virtual hosting system

pozitivne skusenosti mam s Froxlor-om, GUI sa mi sice nepaci, ale po stranke funkcnosti som doteraz spokojny.

pb

On 08/04/2013 06:33 PM, Václav Blahout wrote:

> Ahoj,
>

> Tak po nějaké odmlce prosím o komentáře a zkušenosti k nějakému
workflow, které používáte pro správu hostingů – hostuju toho víc, takže něco editovat ručně pro mě nepřipadá v úvahu, na druhou stranu raději VPS takto, než komerční řešení. Zajímá mě, co používáte (protože ispCP Omega už mi zásadně nevyhovuje a bez potenciálu updatu je to mrtvé).
Někdo užívající ISPConfig? Nebo má někdo vlastní řešení, které by chtěl dále šířit? Přinejmenším by mi hodně pomohl update PHP 5.3 na ispCP, což se mi doposud nepodařilo ..

> Díky.
>

> S přáním pěkného dne a pozdravem,
>

> Václav Blahout
>
> ------------------------------
>
> freelance webdesigner
>
> ------------------------------
>
> [e] vaclav at blahout.com <mailto:vaclav at blahout.com>
>
> [t] +420 602 618 220
>
> [tw] @blahout <http://www.twitter.com/blahout>
>
> [w] www.blahout.com <http://www.blahout.com/>
>
> ------------------------------
>
> Právní doložka
>
> ------------------------------
>
> Tento e-mail a všechny připojené soubory jsou důvěrné a mohou být
chráněny zákonem. Tento e-mail je určen pouze uvedenému příjemci a dalším osobám, které jsou jmenovitě uvedeny jako příjemci. Jestliže nejste oprávněný příjemce, pak jakákoliv forma zveřejněni, reprodukce, kopírování, distribuce nebo šíření je přísně zakázáno. Pokud jste obdržel tento e-mail omylem, oznamte to, prosíme, neprodleně jeho odesílateli a pak jej vymažte. Václav Blahout, f.o. neručí za bezchybný a úplný přenos zasílaných informací, ani za zpoždění nebo přerušení přenosu a ani za škody způsobené použitím nebo důvěrou v tyto informace.

<http://www.mailscanner.info/> a
> zda se byt cista.

- --
S pozdravom / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
[Peter Bubeliny]

Tato zprava byla prohledana na vyskyt viru
a nebezpecneho obsahu antivirovym systemem
MailScanner a zda se byt cista.