[vpsFree.cz: community-list] NAS spusten!

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Apr 9 15:30:35 CEST 2013

Caute,

spis by vadilo hodne IOPS obecne, proto rikam, ze databaze ne-e. Jde o
to, ze nemam aktualne moc zpusobu jak limitovat IOPS jednotlivym
uzivatelum, kdybych mel, tak to neresim :)

Cili je to vhodne na neco kde je par pristupu za minutu, ne par stovek
za sekundu. Jinak objemem dat to problem neni, je tam ten limit 100GB,
cele pole ma ted 21TB a kdyz zacne dochazet kapacita, tak proste
prikoupime dalsi JBOD skrin s disky, kterou pripojime pres SAS2.

/snajpa