[vpsFree.cz: community-list] NAS spusten!

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Tue Apr 9 15:04:00 CEST 2013

No super! Než stihnu domyslet co mi na vpsFree chybí, tak už to sami
uděláte a rozjedete :-)

BTW - docela bych asi uvítal trochu bohatší list věcí co se na to nehodí
- zejména u věcí co mohou zabírat více místa. Co třeba nějaké víceméně
statické soubory pro web (typu fotogalerie, PDFka, ...), IMAP složky (s
výjimkou INBOXu)? Nic moc jiného mě teď nenapadá.

Každopádně díky moc,
Štěpán.