[vpsFree.cz: community-list] NAS spusten!

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Apr 8 22:55:36 CEST 2013

koukam, ze vsechny VPS na node8 je potreba restartovat, aby se jim NAS
objevil vevnitr - zvenku sice ten mount probehne uspesne a tak se
oznaci zelene ve vpsAdminu, ale ve VPS se neobjevi.

Tudiz, restartuj VPS a pojede to.

Vypada to na nejaky OpenVZ bug, uvidime, zatim restart to resi - kdyby
byl dalsi problem, hodte to prosim na podporu, at to mam trackovane na
jednom miste a pak bych to resil s OpenVZ tymem.

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com