[vpsFree.cz: community-list] kernel log

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Apr 2 22:40:16 CEST 2013

vypada to, ze soucasny OpenVZ kernel posila ty logy na spatne misto -
loguje se nam to na CT0, tedy na fyzickem node, misto toho, aby se ty
logy presmerovaly do VPS.

Jestli mas cas a chut, nahlas to na bugzilla.openvz.org (pripoj vystup
uname -a) a dej tam tuhle moji konkretni mailovku do CC -
pavel.snajdr at relbit.com, pripojim k tomu relevantni informace z
hardware nodu; OpenVZ vyvojari jsou docela ochotni a myslim, ze nebude
problem to vyresit (pokud je to z jejich pohledu bug a ne feature).

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com