[vpsFree.cz: community-list] Problémy s nscd

Alli Quaknaa alquaknaa at gmail.com
Thu Oct 4 13:18:03 CEST 2012

Ahojte všichni,
dnes jsem si všiml, že na mé VPS (Gentoo) žere nscd přes 300% CPU a
vůbec se chová nepěkně, takže jsem ho zkusil sestřelit a restartovat,
bez výsledku. Nevím, v čem je problém, ale prozatím jsem ho vyřešil
výměnou nscd za unscd (http://busybox.net/~vda/unscd/README), který
nezlobí.

Ponaučení:
1. Podívejte se, jestli vám server nepřetěžuje nscd.
2. Pokud máte tušení, proč se to děje, poraďte prosím mě a dalším
(Pavel říkal, že to občas na dalších serverech vidí), kteří tomu moc
nerozumí.

Díky a přeju hezký víkend, který už je za rohem.
al-Quaknaa