[vpsFree.cz: community-list] SSH - key fingerprints

Ondrej Kupka ondra.cap at gmail.com
Thu Nov 29 15:02:40 CET 2012

Jasne no, ve finale je to docela usmevne, ale mozna bych mohl napsat, jak jsem vlastne k dotazu dosel.

Zacal jsem nedavno cist VPN Illustrated, protoze ted delam v praci VPNku. Samozrejme jsem se prokousal nejakym tim uvodem pres PPP, PPTP, L2PT and stuff, kde jsem zjistil, ze situace je vlastne dost hrozna. Prakticky nic neni bezpecne tak, jak technologie puvodne zamyslely a zarucovaly. A z velke casti je to lemplovstvim bud v implementaci nebo nastaveni. No a kdyz jsem byl plny takovychto temnych myslenek a znechuceni, tak jsem si vzpomnel na to, jak jsem JA SAM potvrdil ty fingerprints na vpsFree. A najednou jsem psal email do mailing listu :D