[vpsFree.cz: community-list] SSH - key fingerprints

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Thu Nov 29 14:11:01 CET 2012

> Ale prosimte, copak ti dneska kdo udelal?

Nikdo nic. Jenom se mi nelíbí dnešní chování předsedy sdružení, který
nejdřív mávne rukou nad potenciálním bezpečnostním rizikem*, následně z
otevřenosti sdružení dělá jenom hloupou frázi tím, že diskuzi o nějakém
problému** přesouvá z veřejné konference do osobní roviny (což mimo jiné
nebylo poprvé), a nakonec to završí hláškou, která je hodná
patnáctiletého anonyma v nějaké online hře.

* ok, s tím, že podle mailu z 13:56 řešení ve skutečnosti existuje, ale
v tu chvíli ví jenom on

** s tím, že různé strany mohou mít různý názor na to, jak velký problém
to je

> Zatim tu porad akorat hejtujes, ale s nicim konkretnim jsi neprisel.

Viz mail z 11:52 (konkrétní popis, kde vidím problém) a z 13:01, bod b)
(konkrétní popis možného řešení)