[vpsFree.cz: community-list] SSH - key fingerprints

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Nov 29 13:56:08 CET 2012

Mno.

To jsem se zas jednou nechal unest.... takze abych to shrnul:

1. implementace toho, co navrhuje Ondra, je zbytecna (trololol, umad,
Jirka?)

- -- ale ne protoze bych tak "brutalne" podcenoval bezpecnost, ale
protoze mame mnohem-mnohem-mnohem lepsi reseni, na kterem Aither
pracuje uz nejaky tyden - kdo prijde na schuzi, dozvi se prvni, do te
doby nepovim :)

2. musim si priste uvedomit, ze i kdyz vim, ze moji odpoved puvodni
tazatel pochopi presne, jak jsem chtel, precte si to i par desitek
jinych lidi, kteri maji ruznou naladu a pochopi to uplne jinak
(coz sice uprimne neni muj problem, ale mohl bych to priste trochu
rozvest a nejenom si delat srandu dal :))

(a vzhledem k tomu, v kolik aktualne cca bezne vstavam, bych si mel
dat pravidlo, ze nebudu odepisovat na maily, dokud nejsem aspon 3
hodiny vzhuru - protoze po "ranu" mam chut odpalovat atomovy hlavice,
kdo mne zazil po ranu, muze dosvedcit)

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com