[vpsFree.cz: community-list] SSH - key fingerprints

Jirka Bourek trekker.dk at abclinuxu.cz
Thu Nov 29 13:11:19 CET 2012

Pavel Snajdr wrote:

> Prijde mi, ze to moc hrotis a zajimalo by mne proc :)

Protože nemám rád, když se nad potenciálním bezpečnostním rizikem jenom
tak mávne rukou s tím, že to vlastně není problém.

A taky nemám rád, když předseda sdružení, které o sobě tvrdí, že se věci
projednávají otevřeně, během diskuze začne psát soukromé maily. Když
otevřenost, tak ne na dobré zprávy, ale i na ty špatné, ne?

==
Btw, timhle docilujes akorat to, ze priste na podobny paranoicky veci
nebudu reagovat vubec a proste je prejdu.

Ano, shodneme se, byla by to cool featura;

  ale taky *ANO*, je zbytecna a *ANO*, do ted to nikomu nevadilo.

To, ze jsi to zacal hrotit (a ten styl) ve mne vyvolava totalni nechut
to vubec resit.
==