[vpsFree.cz: community-list] SSH - key fingerprints

Ondrej Kupka ondra.cap at gmail.com
Thu Nov 29 12:15:11 CET 2012

Zaprve naprosto souhlasim s tim, ze bezpecnost sit vs poskytovatel je neco uplne jineho, tudiz mnou navrhovane overeni fingerprints ma smysl.

Vyjadreni ve smysl proc se tim trapit, kdyz zabezpeceni stejne nekde pokulhava, je naprosto mimo. Jde o to zneprijemnit a pokud mozne znemoznit to napadeni jak to jde. Samozrejme, pokud ma nepritel dost prostredku, tak si postavi jadernou elektrarnu, nakoupi vic serveru nez ma Google a Facebook dohromady a zDoSuje cokoliv na svete. To ale neznamena, ze se clovek nema snazit o zabezpeceni… A zpristupneni fingerprintu jako neni podle me tezke a prinasi to hodne. Pokud nemame fingerprints, tak je proste dira uz na zacatku.