[vpsFree.cz: community-list] Co s Brnenskou lokaci serveru?

Michal Pazderský michal at squelle.com
Thu Nov 22 13:56:03 CET 2012

Rozhodne uprednostnuji variantu 3 z duvodu konzistence a jednoduchosti
technickeho reseni.

Mejte se, MP

--
Michal Pazdersky (jednatel/CEO)

Squelle Group, s.r.o.
Nad Palatou 2801/48, 150 00 Praha Smichov

GSM:	+420 733 326 468
EMAIL:  michal at squelle.com
WEB:	www.squelle.com

CZ: Vyvoj, konzultace a skoleni vyhradne pro Drupal.
EN: Drupal web development, consulting and training.