[vpsFree.cz: community-list] Facelift webu

petr at juhanak.cz petr at juhanak.cz
Wed May 2 05:27:42 CEST 2012

Ahoj, Ja jsem pro vykani, pokud jde o sdeleni informaci přes web.

Je to slusnost a neda se tim nic zkazit. Naopak to nikoho neodradi.

Pokud jde o pristup, tak ten se rychle pochopi a zazije, pokud se nekdo stane clenem a nema cenu to zduraznovat.

Petr Juhanak
Odesláno z mého bezdrátového handheldu BlackBerry®