[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Netdisk.vpsFree.cz - WebDAV/SFTP uloziste

Jakub Skokan jakub.skokan at havefun.cz
Wed Mar 28 08:56:26 CEST 2012

Ahoj,

díky moc všem co to vyzkoušeli. Já tam nechal nějaký certifikát co vygeneroval Debian asi při instalaci apache, tak můžu zkusit udělat self-signed pro správnou doménu, jinak budeme muset počkat až se certifikát koupí. Já dlouho nechtěl věřit tomu, že je problém s certifikátem, protože mi to prostě psalo úplně jiné chyby :))

Mít netdisk přístupný přes netdisk.vpsfree.cz/uzivatel jsem samozřejmě chtěl hned od začátku, nepotřebovali bychom wildcard certifikát, který je dražší, ale bohužel to tak v apache nejde nastavit - každý uživatel musí mít svůj VirtualHost a každý VirtualHost musí mít svou doménu...

S pozdravem

Jakub Skokan