[vpsFree.cz: community-list] K diskuzi a zamysleni: minimalni znalosti clena vpsFree.cz?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Mar 27 14:01:08 CEST 2012

Urcite se neni za co omlouvat. Ja jsem rad, ze nam tu ta diskuze nejak
jede, jenom by to chtelo drzet se vic tematu, nic vic :)

Me by se libilo, kdybychom mohli udrzovat nejakou knowledgebase, kde by
si prave mene zkuseni mohli precist, co delaji spatne, v cem se zlepsit
atd., ale je s tim hned nekolik problemu -

1. kdo to bude tvorit
2. kdo to bude udrzovat
3. kolik lidi tou praci oslovime

Jako minimalni realizovatelnou a udrzovatelnou verzi bych videl napr
stranku na wiki rozdelenou do sekci, kde se budou shromazdovat akorat
relevantni odkazy na Abclinuxu, Root a dalsi ceskoslovenske servery,
pripadne i ty lepsi clanky ze zahranici.

Kdyby se nekomu chtelo, tak se toho muze chytnout.

Co se tyce problemu viz $subject - osobne se mi nejvic libi myslenka 2-3
kontrolnich dotazu v prihlasce, podle nich proste uvidime aspon pristup
daneho cloveka -> pokud si to vygoogli nebo se zepta kamarada, i to je
spravny postup. Chctel bych tim filtrovat akorat lhostejnost, nezajem a
ignoranci; rozhodne ne neznalost.

snajpa