[vpsFree.cz: community-list] K diskuzi a zamysleni: minimalni znalosti clena vpsFree.cz?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Mar 26 18:05:00 CEST 2012

vlozim se vam do diskuze:

- - editace klicu ve vpsAdminu - *nebude*
- - tlacitko "testuj bezpecnost" ve vpsAdminu - *nebude*

1. vpsAdmin ma byt obecna aplikace, ne vpsFree.cz-specific
2. dratovat podobne veci do tak simple aplikace, jako je vpsAdmin je
docela hrich
3. je tezke udelat to dostatecne univerzalne (ruzna distra, ruzny
pristup k uchovani klicu atd.)

Myslim, ze se vam povedlo v diskuzi dostat uplne od tematu :)

Resil jsem, jak zajistit, aby se do vpsFree dostali jenom lidi, kteri
maji zajem se neco ucit, pripadne uz s tim umi - nechceme jenom
konzumenty vysledku postavenym jednorazove nad VPS. To byla moje pointa.

V ramci toho jsme teda dosli bonusem k tomu, ze udelame nejake
testovadlo, ale jenom jako sadu skriptu, kterou si dobrovolne pusti
clovek primo z VPS (teda s tim ze to muze volat nejaky vzdaleny
testovaci server pro pohled z venku)

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com