[vpsFree.cz: community-list] K diskuzi a zamysleni: minimalniznalosti clena vpsFree.cz?

Václav Blahout vaclav at blahout.com
Sun Mar 25 18:40:30 CEST 2012

Proc by tu byt nemel? Tohle se zase nelibi mne! Byl jsem prijat jako clen sdruzeni a ano, mam pouze root heslo, pouzivam vps hlavne jako svuj webhosting. Proste mi sdruzeni bylo v tomhle prinosem. Nainstaloval jsem si Debian, zvladnul jsem po peripetiich dat za nejaky den dohromady ispcp a funguji.

Tenhle pristup se mi zda opravdu minimalne nekorektni. Bylo nekde psano, ze clenem musi byt odbornik na linux?

-1
--
Tato zprava byla prohledana na vyskyt viru
a nebezpecneho obsahu antivirovym systemem