[vpsFree.cz: community-list] skriptu pro zakladni overeni VPSek | prvni koncept

petr at juhanak.cz petr at juhanak.cz
Wed Mar 21 16:58:40 CET 2012

Ahoj,
Na strankach je jeste pdfko, ktere rika ze je to python 2.6 vcetne instalace a pouziti. Staci se podivat, stahnout a vyzkouset, kdyz to bude padat na drzku, napiste.

Pro zacatek bude stacit reporty na muj email, zkusim to posbirat.
petr at juhanak.cz

Uvidime kam se to posune

Petr Juhanak
Odesláno z mého bezdrátového handheldu BlackBerry®