[vpsFree.cz: community-list] K diskuzi a zamysleni: minimalni znalosti clena vpsFree.cz?

Michal Kolínek michal.kolinek at gmail.com
Mon Mar 12 23:06:32 CET 2012

Ahoj,
myslenka nejakeho bezpecnostni testu, ktery bych si idealne sam mohl
spustit z VPSadminu, se mi velmi libi. Jako ne az tak zkuseny uzivatel
se rad poucim, kde mam bezpecnostni mezery a rad si je opravim. Kdyby k
tomu byly dostupne jeste nejake navody (idkyz tech je na internetu i tak
dost), bylo by to skvele!

Znalostni test pro nove cleny sdruzeni je myslim bezpredmetny. Kazdy se
muze nekoho zeptat nebo jednoduse vygooglit spravnou odpoved a nic se
tim o pripadnem clenovi nedozvime.

S pozdravem

Michal