[vpsFree.cz: community-list] K diskuzi a zamysleni: minimalni znalosti clena vpsFree.cz?

Petr Juhaňák petr at juhanak.cz
Mon Mar 12 20:33:43 CET 2012

Ja bych do toho Pavle šel, ale pokud časově zkolabuju, tak se na mě
nesmíš zlobit, to říkám narovinu, (mám dvě děti a nemám pořádně čas ani
na svou VPSKu, čas mám jen po večer, přes den na komunikaci poskromnu)

nemáme co ztratit, kdyžtak to dáme někomu jinému na starost, to je vše
co mohu nabídnout.

--

Pokud jde o nějaké testy nebo vynucování pravidel, tak podle mého názoru
tohle není ta správná cesta. Komunita by měla spíše nadchnout něco

S pozdravem
Petr Juhaňák