[vpsFree.cz: community-list] K diskuzi a zamysleni: minimalni znalosti clena vpsFree.cz?

Peter Bubelíny p.bubeliny at gmail.com
Mon Mar 12 19:57:58 CET 2012

Ahoj,

ak ma pamat neklame, tak kedysi v minulosti tu bola taka myslienka,
zaviest nieco podobne, aby si zdruzenie pri velkom pocte clenov
zachovalo charakter zdruzenia ludi co sa zaujimaju a maju znalosti o IT.
Urcite som za, ale treba mysliet a pocitat aj s tym, ze prihlasku
nemusia vyplnat novy potencialny clenovia sami a bez pomoci, hl. s
Internetom to moze byt easy (potom treba zvazit ci to bude mat zmysel a
potrebny efekt). -> Zalezi od typu otazok a obtiaznosti.
Pripadne moze ziadost okrem par otazok, obsahovat kusok textu o tom, na
co potenciany clen VPS chce a tak.
Osobne by sa mi este pozdavala myslienka schvalovania novych prihlasok
na zaklade suhlasu urciteho poctu clenov za pevne stanovene obdobie,
napr. minimalny pocet suhlasov terajsimi clenmi by bol 15, napr. za
obdobie 21 dni. Sami clenovia by na zaklade takejto prihlasky rozhodli
ci zaujemca bude clenom alebo nie.
Tymi otazkami ale urcite nic nepokazime!