[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Netdisk.vpsFree.cz - WebDAV/SFTP uloziste

Petr Žitný petr at zitny.net
Fri Mar 9 11:08:11 CET 2012

mas ozkouseno co to udela kdyz ti vypadne net? :) treba v linuxu? osobne
mam zkusenost pouze se SSHFS, tak si mountuju doma nas (po lance pres
NFS) a ten to moc nevydejcha :)) a kdyz zapomenes nekde namountovano,
tak se to ani neuspi (v pripade notebooku)... kazdopadne webdav je
protokol o ktery jsem premyslel, ze si vyexportuju disk v praci pro
pristup pro lidi z venku

Petr Žitný
Tel: +420 721 773 057
Jabber: petr at zitny.net