[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Netdisk.vpsFree.cz - WebDAV/SFTP uloziste

Adam Motvička adam at motvicka.cz
Fri Mar 9 10:53:18 CET 2012

Je to super! Přesně kvůli tomuhle jsem měl v plánu doma nainstalovat
server, hlavně na sdílení hudby mezi svými počítači. Dropbox mi
nevyhovoval, protože jsou soubory uloženy lokálně na všech počítačích.
VPSFree mě baví pořád víc :). BTW, nevíte o nějakém SSHFS nebo DAVFS
klientovi na Android? Nejlépe tak, aby bylo obsah opravdu jako složka, ne
aby to byl jen download / upload klient?