[vpsFree.cz: community-list] Dnešní výpadky

Jan Drábek me at jandrabek.cz
Mon Mar 5 13:27:18 CET 2012

Ahoj,

1. Nemyslím, že by zahlcení e-mailové adresy podpory něčemu
přispěl.

2. Ve chvíli, kdy mi nejede VPSka na tu adresu sotva napíšu
;-) Proto bych čekal nějaký třetí kanál, kde se případné problémy
dozvím.

H.

PGP SIGNED MESSAGE-----

na community list, ale na podpora at vpsfree.cz [3], nicmene

> ale
odpovedet ti muzu - resime s datacentrem nejaky problemy s linkou,

mely by na to reagovat routery v redundantnim zapojeni, ale vypada to,

ze maji vyssi reakcni cas.

> Pavel Snajdr
>
> +420 720 107 791

http://vpsfree.cz [4]On 03/04/2012 10:09 PM, Jan Drábek wrote:

Ahoj, zaznamenal jsem dneska už dva výpadky své VPSky... (nedostupnost
dnes mezi 8-10 a 21-22) přičemž mi nejela v druhém případě ani titulní
stránka sdružení. Přitom VPSka mi hlásí uptime 35 dní... Co to znamená?
Problém se sítí? Plánovaný výpadek jsem nezaznamenal. Co to? Díky

SIGNATURE-----
> Version: GnuPG v1.4.11 (GNU/Linux)
> Comment: Using
GnuPG with Mozilla - http://enigmail.mozdev.org/ [5]

iF4EAREIAAYFAk9T3CAACgkQdh+64ds5DaZafgEAvrr1O4lbzwELS0y28caJhFHj

sW3+4hb6EhYFlcdy+gAA/2PwW15Ra3kBqNvrkri83C3KB4FHiBpbq7BgSFJ+PITz

=ZQJL
> -----END PGP SIGNATURE-----

Links:
------